وبلاگ

باربری سرخرود به رشت [☎️09119094729]

باربری سرخرود یکی از بهترین و باتجربه‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اسباب‌کشی در سرخرود و شهرهای مختلف ایران به شمار می‌رود. این مجموعه به دلیل تعهد و وظیفه‌شناسی کارکنان خود، قیمت مناسب در حمل اسباب و لوازم منزل، وقت‌شناسی در انجام کار و زمان‌بندی درست و برنامه‌ریزی دقیق برای اتمام به‌موقع کار، جزء مجموعه‌های بسیار موفق در حوزه باربری محسوب می‌گردد. اگر قصد جابجایی و نقل‌مکان از سرخرود به شهر رشت را دارید، با سپردن صفر تا صد فرایند اسباب‌کشی و حمل اثاثیه منزل خود به باربری سرخرود، علاوه بر تسریع در جابجایی اثاثیه خود، خیالتان از بابت امنیت و تحویل کامل وسایل خود بدون کوچک‌ترین خدشه و آسیب راحت باشد.

اگر به دنبال ارسال بار یا اسباب‌کشی از سرخرود به رشت هستید و نمی‌دانید کدام باربری را انتخاب کنید، شرکت باربری سرخرود بهترین گزینه برای شماست. برای ثبت سفارش ارسال بار از سرخرود به رشت، می‌توانید به شماره‌های زیر به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرید:

09119094729 — 01132291583

خدمات باربری سرخرود به رشت

شرکت باربری و حمل اثاث سرخرود به رشت به منظور رفع نیاز همشهریان و هم‌وطنان خود در اسباب‌کشی و جابجایی وسایل منزل خود خدمات خاصی را ارائه می‌نمایند که به شرح زیر است :

  1. بارگیری اسباب و اثاثیه در مبدأ و تخلیه در مکان موردنظر : باربری سرخرود به رشت بدون هیچ‌گونه محدودیت مکانی، اثاثیه منزل یا شرکت شما را در محل مورد نظرتان در سرخرود بارگیری نموده و در هر نقطه از شهر رشت که مدنظر شما باشد، تحویل می‌دهد.
  2. بسته‌بندی اسباب و اثاثیه قبل از بارگیری : خدمات حمل اثاث سرخرود به رشت به‌منظور حفاظت از لوازم منزل شما در حین جابجایی و حمل‌ونقل، قبل از هر اقدامی، در صورت درخواست شما، اسباب و اثاثیه منزلتان را با کمک وسایل خاصی همچون پتو، ضربه‌گیر، موکت و … به‌صورت کاملاً حرفه‌ای بسته‌بندی می‌کند.
  3. جابجایی داخل شهری و برون شهری : شرکت باربری سرخرود از لحاظ مسافت و موقعیت جغرافیایی مبدأ بارگیری و مقصد تحویل بار هیچ‌گونه محدودیتی نداشته و علاوه بر جابجایی بار در داخل سرخرود، اسباب و اثاثیه شما را به دیگر شهرهای استان مازندران همچون رشت، آمل و … و حتی خارج از این استان همچون تهران، مشهد و … نیز حمل می‌کند.
  4. ارائه مشاوره قبل از قرارداد : شرکت اثاث‌کشی سرخرود به رشت قبل از هر اقدامی، به‌منظور آشنایی مشتریان خود با روند کار این مجموعه و نسبت به نوع خدمات درخواستی آن‌ها، مشاوره لازم در خصوص نحوه بسته‌بندی، وسایل نقلیه مورد استفاده برای جابجایی، بازه زمانی تحویل بار در مقصد، نوع بیمه بار و هزینه‌های نهایی ارائه می‌نماید تا جای هیچ شبهه‌ای باقی نماند.
  5. بهره‌گیری از وسایل نقلیه مدرن و ایمن : باربری سرخرود به رشت به‌منظور تأمین امنیت بار انتقالی، از وسایل نقلیه مدرن و ایمن استفاده می‌نماید. نوع وسیله نقلیه انتخابی به حجم بار، مسافت بین مبدأ و مقصد و درنهایت سلیقه مشتری بستگی دارد. در باربری سرخرود از کامیون، خاور، کامیونت، ایسوزو و نیسان برای جابجایی اسباب و اثاثیه استفاده می‌شود.
  6. ارائه خدمات تخصصی : شرکت اثاث‌کشی سرخرود به رشت با توجه به نوع لوازم و وسایل منزل، خدمات تخصصی مختلفی را ارائه می‌نماید. برای مثال برای حمل اثاثیه حساس و شکستنی همچون آکواریوم، وسایل شکستنی، گاو صندق، یخچال سایدبای‌ساید و … از نیروهای متخصص که تجربه کافی در بسته‌بندی و جابجایی این نوع وسایل دارند، بهره می‌برد.
  7. ارائه بیمه معتبر : باربری سرخرود برای کلیه خدمات اثاث‌کشی خود، بیمه معتبر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا در صورت بروز هرگونه خدشه یا آسیب احتمالی به وسایل و لوازم در حین جابجایی، خسارت آن پرداخت گردد. البته ارائه بیمه بار به درخواست مشتری صوت می‌گیرد و هیچ اجباری از سوی باربری سرخرود برای دریافت آن وجود ندارد.

تعهدات باربری سرخرود به رشت

با توجه به حساسیت کار باربری و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل، ارائه یکسری تعهدات از سوی شرکت خدمات باربری به مشتری ضرورت دارد. باربری سرخرود به رشت نیز به‌منظور جلب اعتماد مشتریان خود تعهداتی دارد که موظف به رعایت آن‌ها است. من‌جمله آن می‌توان به حفاظت از اموال و وسایل مشتریان در روند اسباب‌کشی و جابجایی اشاره نمود. ازاین‌رو باربری سرخرود از بهترین تکنولوژی و کارکشته‌ترین نیروی انسانی برای خدمات خود استفاده می‌نماید تا بتواند با ارائه دقیق،سریع و با کیفیت خدمات خود، رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

قیمت باربری سرخرود به رشت

از جمله معیارهای مهم در انتخاب شرکت باربری جهت حمل اسباب و اثاثیه، هزینه باربری است. عوامل مختلفی در تعیین این هزینه نقش دارند که این عوامل در باربری سرخرود به رشت شامل موارد زیر هست :

  • فاصله مبدأ تا مقصد : مسافتی که برای جابجایی اسباب و اثاثیه منزل از محل مبدأ تا مقصد توسط وسیله نقلیه باربری سرخرود طی می‌شود، همچنین تعداد طبقاتی که اسباب حمل می‌شوند (طبقه اول با طبقه دهم) در نهایت بر قیمت باربری سرخرود به رشت تأثیرگذار خواهند بود.
  • حجم بار جابجایی و نوع بار : در جابجایی برخی لوازم منزل همچون یخچال ساید بای ساید به دلیل سنگینی زیاد و سختی حمل‌ونقل آن، باربری سرخرود  پرسنل متخصص خود را اعزام می‌کند تا با کمک کمربندهای مخصوص حمل این نوع اثاثیه، آن‌ها را جابجا نمایند تا آسیبی به این نوع وسایل وارد نشود. حتی در صورت نیاز (مثل فضای کوچک راه‌پله یا درب ورودی منزل) درب‌های یخچال جدا شده و مجدداً در محل مبدأ مونتاژ می‌گردد. هر کدام از این خدمات به‌طور جداگانه بر قیمت باربری سرخرود به رشت تأثیر خواهند داشت.
  • نوع خدمات : باربری سرخرود به رشت علاوه بر ارائه خدمات جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه منزل، انواع خدمات جانبی دیگر همچون بسته‌بندی اثاثیه، ارائه بیمه خسارت و نیروهای متخصص به‌منظور جابجایی برخی وسایل سنگین و خاص همچون آکواریوم، گاوصندق و… ارائه می‌نماید که هر کدام از این عوامل در تعیین هزینه نهایی اثاث‌کشی سرخرود به رشت تأثیرگذار هستند.
  • زمان انجام اسباب‌کشی : گاهی ممکن است مسافت جابجایی، نوع بار و خدمات برای دو متقاضی یکسان باشد اما ساعت درخواست آن‌ها برای انجام حمل‌ونقل و جابجایی اسباب با هم متفاوت باشد. مثلاً اثاث‌کشی در یک روز عادی و در ساعت معمولی ازلحاظ ترافیک درخواست شود و یا در یک روز تعطیل و در ساعت اوج ترافیک صورت گیرد. نوع زمان انتخابی برای درخواست خدمات باربری سرخرود می‌تواند باعث تغییر در هزینه نهایی اثاث‌کشی گردد.
  • نوع وسیله نقلیه و خدمات جانبی : از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت باربری سرخرود به رشت، انتخاب نوع وسیله نقلیه، تجهیزات موردنیاز برای بسته‌بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه و همچنین درخواست بیمه بار برای اطمینان از امنیت و سلامت لوازم در حین جابجایی است.

مجموعه باربری سرخرود به‌صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته بدون محدودیت زمانی در خدمت شما همشهریان و هم‌وطنان عزیز است.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
09119094729
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x